Job 51 van 286


Report this listing

Solliciteren



Payroll Officer


Functie

Unique Antwerpen gaat op zoek naar een Payroll Officer.

Ben je een administratieve duizendpoot & krijg je er energie van om nauwkeurig te werk te gaan? Ben je leergierig en ben je benieuwd hoe een payroll afdeling draait? Dan ben jij misschien wel de perfecte match met deze functie. Je staat in voor de personeelsadministratie en facturatie van het project sourcing team.

Personeelsadministratie

  • Je controleert en verwerkt de uurgegevens die aangeleverd worden obv timesheets
  • Je zorgt voor de administratieve opvolging van personeelsdossiers, o.a.: Sociale documenten, Thematische verloven, Bedrijfswagens, Aansluiten verzekeringen
  • Je encodeert, berekent en controleert de lonen
  • Je zorgt voor de uitbetaling van voorschotten en lonen
  • Je vraagt premies/subsidies aan indien van toepassing

Facturatie

  • Je maakt verkoopfacturen op, rekening houden met de wettelijke en commerciële afspraken en vormvereisten. Indien nodig maak je correctiefacturen op
  • Je controleert en verwerkt de facturen van freelance medewerkers, en zorgt eveneens voor de betaling van deze medewerkers

Jouw profiel

Wie zoeken we?

  • Je behaalde minimum een bachelordiploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een eerste (stage) ervaring in een administratieve functie.
  • Ervaring binnen payroll is een sterke troef, evenals kennis van verloningssoftware.
  • Je hebt een zeer goede kennis Nederlands, en een goede kennis Frans.
  • Je hebt een goede kennis van sociale wetgeving.
  • Je werkt vlot met het Office pakket.
  • Je beschikt over uitstekende planningsvaardigheden en werkt erg nauwkeurig.

Check, check, check? Dan ben jij de collega die we zoeken! Lees even verder en check of de jobinhoud en onze verwachtingen bij die van jou aansluiten. Ben je geprikkeld, maar zit je toch nog met vragen? Neem dan zeker contact op met onze collega Charlotte Claeys via cclaeys@unique.be, ze beantwoordt jouw vragen met plezier.

  • Gegevens met betrekking tot de activiteit van het personeel verzamelen
    De loonberekening voorbereiden
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant maakt deel uit van de internationale human resources groep.


What's in it for you?

  • Een competitief salarispakket kan natuurlijk niet ontbreken mét extralegale voordelen als maaltijdcheques, netto-onkostenvergoeding, een bonussysteem en groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Work hard, play hard met jouw 32 welverdiende vakantiedagen
  • Mobiliteit is essentieel in jouw functie, dus daar hoort natuurlijk een bedrijfswagen bij of een mobiliteitsbudget
  • Jouw work-life balance is essentieel, daarom krijg jij uitgebreide thuiswerkmogelijkheden en flexibele werktijden
  • Groei en ontwikkeling staat centraal door on-the-job-trainingen en externe opleidingen

Solliciteren

Unique Antwerpen
+32 (0)3 212 18 50

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht